“Azərbaycanda Səməd kimi adamlar yetişməsin” – Hikmət Hacızadə

Politoloq Hikmət Hacızadə 1937.az-a müsahibəsində Səməd Vurğunla bağlı səsləndirdiyi fikirlərə gələn reaksiyalara münasibət bildirib. Onun açıqlamasını təqdim edirik:

Üç gündür internetim yox idi, indi görürəm mediada əməlli-başlı Stalinsayağı kampaniya başlayıb. Səmədi və Sovet poeziyasını məndən müdafiə edirlər. Xalqın beynini Sovet vaxtından elə yuyublar ki, indiyə qədər Stalin-Səməd-Nərimanov deyə-dəyə qalıb.

“Hikmət Hacızadənin məqsədi var!”.  Bəli, məqsədim var! Məqsədim odur ki, Azərbaycanda Səməd kimi adamlar yetişməsin. Səməd gənclərimiz üçün nümunə olmasın. Heç kim məddahlıqla, satqınlıqla məşğul olmasın. Kəpəzə çıxıb, Göy-gölə baxıb kabab yeməkdənsə, bəxtsiz ana vətənimizə baxıb düşünsün. Deyirlər, Səmədin “Azərbaycan” şerini oxu. Mənim “Azərbaycan” şerim budur:

Nərdə məni gül qoynunda doğuran,

Xəmirimi göz yaşıyla yoğuran,

Beşiyimdə “lay-lay balam” çağıran,

Azərbaycan, mənim bəxtsiz anam, oy! 

Neçə ildir həsrətinlə yanam, oy!..

 ***

Xəbər alsam, Muğanımdan, Milimdən

Nazlı Bakım, o neft qoxan gülümdən,

Kim demiş ki, düşmüş adın dilimdən, 

Azərbaycan, mənim eşsiz yurdum oy,

Ölməz eşqim, içimdəki dərdim, oy!..

***

Salam desəm, rüzgar alıb götürsə,

Ağrı dağdan göy Xəzərə yetirsə,

Xəzər coşub zəncirini qırsa oy,

Hökm etsə, bu sərsəm gediş dursa, oy.

***

Könlümə tək Kəbə yapdım səni mən,

Sənsiz neylim qürbət eldə günü mən?

Sənsiz neylim Allahı mən, dini mən, 

Azərbaycan, mənim taxtım-tacım, oy.

Oyanmazmı, kor olası baxtım oy!

Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • AZƏRBAYCANIN HİMNİ


    AZƏRBAYCAN SƏFƏVİ DÖVLƏTİ

    TÜRK ÖLKƏLƏRİ PARLAMENTİ YARANMALI

    AZAD AZƏRBAYCAN TV

    Ş KANAL ! ŞƏKİ TV !

    ANS TV AZ

    SW TTC DÜSSELDORF

    QARABAĞ AZƏRBAYCANINDIR




  • KATEQORİLER

  • BIRLIYIMIZ

    AZƏRBAYCAN:QARADAĞDIR

    GÜNEY AZƏRBAYCAN MİLLİ İSTİQLAL TELEVİZİYASİ

    GÜN AZ TV (CANLI YAYIN)

    DÜNYA AZƏRBAYCANLILARI KONQRESİ

    Azərbaycanca sosial şəbəkələrdə
    Twitter mikrobloqumuz

    Facebook səhifəmiz

    YouTube kanalımız

    Blog kənar saytların məzmunu üçün məsuliyyət daşımır.
    AMERİKANIN SƏSİ

    DÜNYA TV EKRANLARI

    AZƏRBAYCAN İDMAN TV

    TV - YAYIMLAR

    KURTLAR VADISI PUSU BÖLÜMLER